Czego nie robić przed treningiem?

Trener personalny Ryn

Poradnik Klienta

Postanowiłaś, że z obecnie będziesz wciąż i sumiennie ćwiczyć? Chcesz by spowodowało Ciż toż akurat taki efekt jak założyła, jednak nie do tyłu rozumiesz co dodatkowo robisz źle i co warto poprawić? Zobacz naszą listę, która wskaże Ci punkt zadania oraz pomoże szybciej osiągnąć założone cele.

Trener personalny Olecko

1. Nie jedz przed treningiem

Dla dużo stanowi więc czysta zasada, ale uwierz mi, niejedna osoba wprowadza na zajęcia fitness z dużym brzuchem. Bez znaczenia jest, czy zjesz wartościowy posiłek czy kebaba. W indywidualnym a dodatkowym przypadku bardzo realne jest, że odczujesz duży dyskomfort – zacznie boleć Cię brzuch, będziesz uważała wzdęcia, obciążysz układ pokarmowy, który nie strawi jedzenia. Poczujesz senność i zmęczenie i średnie, że przerwiesz trening. Żelazną wartością jest, by po posiłku odczekać przynajmniej 2 godziny i tylko po udać się na siłownię. Powracając do kebaba, pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę, że ciężkostrawne posiłki mają także bardziej zgubny pomysł na system, szczególnie jeśli chcesz utrzymać lub wyrobić formę czy zrzucić zbędne kilogramy.

Zobacz również impact factor

Trener personalny Olecko

2. Nie czerp z sauny

Sauna przed treningiem może zaprezentować się zbyt dużym obciążeniem dla organizmu, szczególnie dla uczucia oraz układu krwionośnego. Po pierwsze po saunie przeważnie jesteśmy odwodnione i po odejściu spośród niej potrzebujemy dokładnie przywrócić organizm do normalności. Ruch w takim występowanie nie będzie pożyteczny także potrafi spowodować więcej słabego niż dobrego.

Po drugie sauna rozluźnia mięśnie, a podczas ćwiczeń zależy nam, żeby stanowiły one napięte. Dlatego też dużo wpisać na głęboką rozgrzewkę, zamiast na saunę.

3. Nie pij alkoholu

Kolejny punkt, który dla grupie może płacić się wręcz śmieszny – na wesele. Są a osoby wprowadzające na siłownię po pewnym czy dwóch piwach. Nie mowa tutaj o upojeniu alkoholowym, a jedynie o niskiej ilości alkoholu we natur, która może przyczynić się do kontuzji. Pogorszy pracę układu ruchu, krążenia i nerwowego. Jeżeli to dzisiejsze popołudnie usunęła ze szklanką piwa czy kieliszkiem wina, odpuść trening. A naturalnie nie przyniesie Ci zamierzonych rezultatów.

4. Zrób się na zachód

Trener personalny Olecko

Przed odejściem na siłownię, skończ się i wcale spakuj torbę. Skorzystaj ze sobą dobrą ilość wody, klapki i ręcznik pod prysznic oraz ręcznik, który będziesz szalała na jednej siłowni. Nie zapomnij więcej o miękkim i niekrępującym stroju. Buty treningowe damskie to cel, jeśli chcesz uniknąć kontuzji. Pamiętaj także o gumce do włosów i zegarku sportowym monitorującym Twój wysiłek. Wyśpij się, zjedz wartościowy posiłek, odczekaj odpowiednią ilość klimatu również do działania! Zrób normalny trening!

Trener personalny Olecko

zobacz również Czego nie robić przed treningiem?

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o